Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

Sklep internetowy działający pod adresem OdiDodi.pl, i zwany dalej Sklepem, jest platformą prowadzoną przez firmę Marian Cichosz wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydent Miasta Pabianic w Referacie Działalności Gospodarczej Urzędu Miejskiego w Pabianicach pod numerm 17174 , której nadano numer NIP: 7310001150, numer REGON: 470503398.

Dane teleadresowe:

OdiDodi.pl
ul. Ciepła 12/14
95-200 Pabianice

Tel.: +48 662 226 029
E-mail: sklep@OdiDodi.pl


  1. Kiedy i kto ma prawo do odstępiania od umowy zawartej na odległość
    1. Prawo do odstąpienia przysługuje jeśli jesteście Państwo konsumentami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Przysługuje zgodnie z przepisami prawa w przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej). Prawo do odstąpienia przysługuje także w przypadku, gdy zamówienie dokonane zostało na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym sklepie stacjonarnym.
    2. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

    Skutki odstąpienia od umowy
    W przypadku odstąpienia od umowy:
    1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    2. Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.

    Koszty
    1. Ponoszą Państwo jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (czyli odesłania towaru, dostarczenia do nas).
    2. Ponadto odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

    Zwrot pieniędzy
    1. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji (czyli płacąc kartą płatniczą otrzymujecie Państwo zwrot na kartę), chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
    2. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów.

    Zgłoszenie zwrotu / odstąpienie od umowy

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (tj. OdiDodi.pl, 95-200 Pabianice, ul. Toruńska 40) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. poprzez:

    1. Skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). 
    2. wysłanie wiadomości email z treścią oświadczenia na adres sklep@OdiDodi.pl (koniecznie podaj nr zamówienia, data odbioru przesyłki, jaki towar zwracany)
    3. przesłanie oświadczenia na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem

    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


    Procedura zwrotu
    1. Poinformować nas o Państwa decyzji (patrz punkt wyżej)
    2. Skompletować zwracany towar.
    3. Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura) dla łatwiejszej identyfikacji transakcji lub inny dowód potwierdzający zakup tego towaru u nas.
    4. Dołączenie do paczki oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub przynajmniej danych kontaktowych do siebie - dla szybciej identyfikacji przesyłki/zamówienia.
    5. Bezpieczne zapakowanie paczki i oznaczenie jej dopiskiem ‘ZWROT’ dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki.
    6. Niezwłoczne nadanie paczki, na swój koszt, na adres siedziby naszej firmy (OdiDodi.pl, 95-200 Pabianice, ul.Ciepła 40). Uwaga, paczki za pobraniem nie będą przyjmowane!

      Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni.

       

    Ułatwiamy zwrot - Odsyłając towar możecie Państwo skorzystać z usług Poczty Polskiej. Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnej placówce Poczty Polskiej. Wtedy za usługę zapłaci sklep OdiDodi.pl, a następnie koszt usługi w wysokości 16 zł odliczany jest od kwoty zwracanej w związku ze zwrotem towaru. W ten sposób nie musicie Państwo płacić gotówką za przesyłkę w momencie nadania oraz macie zagwarantowany niski koszt przesyłki.


    Brak prawa do odstąpienia od umowy
    1. Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    2. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.





    § 7.
    Gwarancje
    1. Towary z działu AGD objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Okres gwarancji określony jest przez producenta lub dystrybutora towaru i jest on liczony od daty zakupu.
    2. Podstawą skorzystania z gwarancji producenta jest karta gwarancyjna.
    3. Towar reklamowany należy przesłać na adres Sklepu wraz z kartą gwarancyjną.
    4. W ciągu 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zobowiązuje się do naprawy wadliwego towaru lub przesłania nowego towaru. Naprawiony lub nowy produkt jest również objęty nową gwarancją liczoną od daty naprawy lub wymiany.
    5. Koszt wysyłki naprawionego lub wymienionego towaru ponosi OdiDodi.pl
    6. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta przysługujących mu z tytułu rękojmi.

     

    § 8.
    Postanowienia końcowe
    1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Marian Cichosz | OdiDodi.pl
    2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
    3. Niniejszy regulamin obowiązuje od 25.12.2014 roku.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixel