Wysyłka
SPOSOBY WYSYŁKI
- DPD (kurier, punkt),
- Pocztex (kurier, punkt)
- InPost (paczkomat)
ZASADY WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU
Przy każdym produkcie jaki znajduje się w koszyku zamówień zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili opłacenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z widocznych terminów wysyłki.
Status zamówienia można sprawdzać w zakładce Moje Konto.
KSIĘGOWANIE PŁATNOŚCI
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zaksięgowanie środków na naszym koncie), a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja przesyłki zaczyna się od momentu potwierdzenia zamówienia
CZAS DOSTAWY
Podajemy przewidywany czas dostawy w koszyku Twojego zamówienia
PAKOWANIE
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą. Prosimy o sprawdzenie jakości opakowania przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
PACZKOMATY
Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na koszt Nadawcy, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Nadawca natomiast obciąży tymi kosztami Klienta.
STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I PRZESYŁKI
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
-
Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).